تولید کننده نایلون شیرینگ

تولید نایلون وکیوم حرارتی- فروش نایلون وکیوم حرارتی

 

تولید نایلون وکیوم حرارتی- فروش نایلون وکیوم حرارتی

تولید نایلون وکیوم حرارتی- فروش نایلون وکیوم حرارتی

**تولید نایلون وکیوم حرارتیفروش نایلون وکیوم حرارتیپلاستیک شیرینگ حرارتینایلون شیرینگ بسته بندی **

 

یکی از بهترین پلاستیک ها برای بسته بندی محصولات, نایلون وکیوم حرارتی یا همان نایلون شیرینگ  گفته می شود که در صورت تماس با حرارت جمع می شود که یکی از مناسب ترین پلاستیک ها برای بسته بندی موارد تولیدی است .

بسته بندی با نایلون حرارتی در واقع  موجب سادگی در حمل و نقل ، محافظت از محصول تولیدی ، موارد بهداشتی ، جلوگیری از گرد و غبار و … است.

تولید نایلون وکیوم حرارتی برای دو مورد انجام می گیرد:1. یک نوع ان که برای بسته بندی پک هایی مانند پک اب معدنی 6تایی یا بیشتر که با نایلون شیرنگ حرارتی بسته بندی میشود ودر فروشگاهها و…. بفروش میرسد 2.و نوع دوم آن به نایلون کوچک شونده حرارتی کیسه ای معروف است  که برای آن یکی از بهترین مثال ها می تواند نایلون های حرارتی بسته بندی کنترل را نام برد اما تنها برای این مورد استفاده نمی شوند بلکه دارای طیفی گسترده تر از کاربرد ها است .

تولیدنایلون وکیوم حرارتی

شرکت نایلون شیرینگ قادر به تولید انواع نایلون شیرینگ( حرارتی ) در تمام ابعاد و ضخامت با تولید نامحدود است ،همینطور سفارشات چاپ با بالاترین کیفیت ممکن با دستگاه فلکسو  انجام می شود .

بسته بندی با نایلون حرارتی باید توسط حرارت انجام شود که موجب جمع شدن پلاستیک شیرینگ می شود ، از همین رو چاپ باید به نحوه ای انجام شود که با قرار گرفتن پلاستیک شیرینگ در معرض حرارات باعث بهم ریختگی چاپ آن نشود ، یکی از اصلی ترین دلیل ها برای چاپ روی نایلون حرارتی ، دیده شدن محصول تولید شده در عموم است که باعث افزایش مشتری می شود ، اما اگر چاپ با کیفیت بالا انجام نشود باعث بی ارزش شدن محصول تولیدی شما می شود و شرکت نایلون شیرینگ چاپ روی نایلون شیرینگ را به صورت تضمینی ارائه می کند.

 

تولیدنایلون وکیوم حرارتی

تولیدنایلون وکیوم حرارتی

کاربرد نایلون وکیوم حرارتی در صنایع مختلف بسیار زیاد است که نمونه هایی از آن :

♦️بسته بندی سالاد
♦️بسته بندی انواع نوشابه و اب معدنی برای فروشگاهها
♦️باکس های مواد غذایی مانند تن ماهی
♦️لوازم خانگی
♦️لوازم یدکی خودرو
♦️بسته بندی کاشی و سرامیک
♦️بسته بندی انواع  حبوبات
وطریقه استفاده از نایلون وکیوم حرارتی شرکت نایلون شیرینگ به دو صورت دستی(که در صنایع کوچک و در موارد خانگی و بسته بندی قطعات بزرگ انجام میشود ) و اتومات(  بیشتر در صنایع بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد )انجام میشود.

▪️فروش انواع نایلون شیرینگ

▪️نایلون شیریگ

▪️نایلون شیرینگ کیسه ای

▪️تولید کننده نایلون شیرینگ

▪️نایلون وکیوم حرارتی

 

 

 

 

تولید کننده نایلون شیرینگنایلون شیرینگ

انواع نایلون شیرینگتولید نایلون وکیوم حرارتیفروش نایلون شیرینگکاربرد نایلون شیرینگنایلون بسته بندی حرارتینایلون حرارتینایلون شیرینگ حرارتینایلون شیرینگ سشوارینایلون شیرینگ وکیومنایلون وکیوم حرارتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *