نایلون شیرینگ چیست و بررسی انواع آن؟

نایلون شیرینگ چیست و بررسی انواع آن؟

نایلون شیرینگ چیست و بررسی انواع آن؟

 

شیرینگ نوعی نایلون می باشد که از جنس پلی اتیلن است. نایلون شیرینگ  همچنین نوعی پلیمر پلاستیکی شکل است که به تغییرات درجه حرارت حساس بوده و در دمای 160 تا 220 درجه سانتیگراد تغییر شکل می دهد.و در ابعاد و وزن های مختلفی تولید می شوند  و عموما بنا به درخواست مشتری، سفارشی تولید میشوند.این نوع نایلون در ضخامت های مختلف و ابعاد های گوناگون به بازار عرضه می شود و حتی مصرف کننده می تواند روی این نایلون ها هر چاپی را که بخواهد اعمال کند.

نایلون شیرینگ در چه صنایع یا کسب و کاری کاربرد دارد ؟

*در تمام صنایع های کوچک و بزرگ دارای کاربرد میباشد به ویژه در بسته بندی مواد غذایی  ، خشکبار ، حبوبات ، میوه جات و … زیرا سریع به محصول مورد نظر میچسبد و از لمس خود محصول جلوگیری میکند و امروزه به یکی از ملزومات تجهیزات بسته بندی تبدیل شده است.

*واز دیگر کاربردهای آن بیشتر شرکت های حمل و نقل برای حمل محصولات روی آب و یا جابه جایی به صورت گسترده استفاده میکنند. به این دلیل که نایلون شیرینگ میتواند محصول را در برابر جابه جایی مقاوم نماید و از آسیب های احتمالی بر سطح آن جلوگیری نماید.

*در صورت استفاده از نایلون شیرینگ برای بسته بندی محصولات و مقاومت آنها در برابر مواد شیمیایی و بخار و .. افزایش پیدا میکند.

*این نوع نایلون برای بسته بندی بسیار مناسب است و در صورت استفاده میتواند مانع عبور مواد شیمیایی و گرد وغبار بر سطح محصولات شما باشد.

و………..

نایلون شیرینگ به طور کلی به دو صورت تولید میشود یکی یک لایه و دیگری چند لایه، هر چه لایه های تشکیل شده نایلون بیشتر باشد مقاومت و ضخامت آن بیشتر خواهد شد  و محافظت بالایی از خود نشان خواهد داد.

نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ

از ویژگی های نایلون شیرینگ :

1.محافطت و جلوگیری از ضربه هنگام جابه جایی

2. جلوگیری از ورود میکروب در محصولات عموما در صنعت غذایی و بهداشتی مورد استفاده است

3. بسته بندی محصولات به طور کامل

4. جذب دهی و کیفیت بالا

5. انعطاف پذیری بالا

و….

ضخامت، عرض، برند و شفافیت یک نایلون، نایلکس، سلفون تعیین کننده ی قیمت آن است. برای تهیه کالای خود و اطلاع از قیمت نایلون  مشاورین نایلون شیرینگ در خدمت شما میباشند.

انواع نایلون شیرینگ :

1 . شیرینگ حراراتی

2. شیرینگ پلاستیکی

3. شیرینگ وکیوم

4. شیرینگ پاکتی

5.شیرینگ رولی

6.شیرینگ روده ای

واز مشخصات فنی نایلون شیرینگ، رنگ شفاف و رنگی دارد و قابلیت چاپ برروی ان میباشد ضخامت ان به دونوع یک لایه و دولایه میباشد .

همان طور که عنوان نمودیم نایلون شیرینگ کاربرد و مصرف بالایی در بین دیگر نایلون ها دارد ، دارای چند دسته و انواع میباشد و شما مشتریان عزیزجهت خرید انواع نایلون ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب میتوانید با ما  در نایلون شیرینگ تماس بگیرید.

تولید کننده نایلون شیرینگنایلون شیرینگ

انواع نایلون شیرینگتولید کننده نایلون شرینگفروش نایلون شیرینگقیمت نایلون شیرینگکاربرد نایلون شیرینگنایلون حرارتینایلون شیرینگنایلون شیرینگ پاکتینایلون شیرینگ حرارتینایلون شیرینگ وکیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *