تولید کننده نایلون شیرینگ – قیمت نایلون شیرینگ


تولید کننده نایلون شیرینگ – قیمت نایلون شیرینگ

 

تولید کننده نایلون شیرینگ - قیمت نایلون شیرینگ

تولید کننده نایلون شیرینگ – قیمت نایلون شیرینگ

 

یکی از پرمصرف ترین و کاربردی ترین محصولات در صنایع تولیدی برای بسته بندی و محافظت از محصولات نایلون شرینگ می باشد.از طریق حرارت , تغییر حالت داده , بر روی محصول وکیوم میشود و خاصیت شکل پذیری دارد.

نایلون شیرینگ در نوع یک و دو لایه تولید میشود که همانند سایر پوشش ها هر چه تعداد لایه های آن افزایش می یابد کیفیت آن نیز بالاتر میرود و ضخامت آن متفاوت میباشد .

شرکت نایلون شیرینگ تولید کننده نایلون ساده و نایلون های شرینگ به صورت رول ، کیسه و برش خورده میباشد که بامواد اولیه درجه یک تولید میشود و قابلیت چاپ لوگو مشتریان بر روی نایلون ها امکان پذیر میباشد. از آنجایی که نایلون شیرینگ از ضخامت کمی برخوردار است وزن بسیار کمی را نیز به خود اختصاص داده است و همین موضوع نیز سبب شده تا وزن کلی بسته بندی نیز کاهش یابد و این یکی از دلایل محبوبیت نایلون بسته بندی شیرینگ میباشد .

یکی از نایلون های پر کاربرد در صنعت بسته بندی که پس از حرارت دادن و نرم شدن آن، بر روی محصول جذب می شود نایلون شیرینگ نام دارد و این نایلون  قابلیت رنگ آمیزی نیزدارند  و طبق خواسته مشتری امکان رنگ آمیزی آن فراهم می باشد  و این امر هم یکی از دلایل محبوبیت بیش از پیش نایلون های بسته بندی شیرینگ می باشد.

✔️موارد کاربرد : برای بسته بندی قوطی ، کارتن ، شیشه های سکوریت ، آجر ، پشم شیشه ، سنگ های نمای ساختمان ، بطری ، قطعات خودرو و …

 

نایلون بسته بندی شیرینگ

نایلون بسته بندی شیرینگ

 

 ازخصوصیات نایلون شیرینگ:

🔸سبک بودن این نایلون یکی از بهترین خصوصیات آن میباشد.

🔸نایلون شیرینگ قابلیت تولید در ضخامت سفارشی است.

🔸نایلون شیرینگ در ابعاد گوناگونی تولید می شود.

🔸همچنین در برابر روغن و گریس مقاوم است.

و……

نحوه نگهداری از نایلون شیرینگ :

رول های نایلون شیرینگ برای جلوگیری از تغییر شکل باید به صورت افقی قرار داده شوند. حدالمکان باید در مکان سقف دار نگهداری شود تا نور مستقیم آفتاب به آن نتابد تا از تخریب نوری نگهداری شود .

◼️تولید کننده نایلون شیرینگ

◼️نایلون شیرینگ

◼️نایلون شیرینگ رولی

◼️تولید کننده نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ

انواع نایلون شیرینگپخش کننده نایلون شیرینگتولید کننده نایلون شرینگتولید کننده نایلون شیرینگفروش نایلون شیرینگقیمت نایلون شیرینگکاربرد نایلون شیرینگنایلوننایلون بسته بندی حرارتینایلون بسته بندی شیرینگنایلون شیرینگ روده اینایلون شیرینگ سشوارینایلون شیرینگ وکیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *